Sandra Ikses sista bildutställning

Sandra Ikses sista bildutställning. Ett utdrag ur Ikses tal på vernissagen den 2 mars 2013,

Ett stort tack till min gallerist Susanne Wiel som ensam hängt utställningen och i mitt tycke skapat ett riktigt aptitligt smörgåsbord.
Jag är glad att jag är här på Galleri Anna H. och hos Susanne får sätta punkt för mitt bildskapande.
Punkt hoppas jag också få sätta men helst inte förrän min roman är färdig. De senaste åren har jag ägnat mig att skriva.
Jag skulle så gärna vilja ta hand om bortslängda hundar, tyvärr blir det litet svårt då jag kommer att lämna denna kalla nord och bara
Njuta av de regniga sommarmånaderna.
Utställningen med Sandra Ikses vävar, målningar, skisser
pågår t o m 20 mars
och är öppen ons – torsdag 12 – 17 och fre – söndag 12 – 15

Kommentera

